Jak to u nás funguje / How does it works?
1. Se snídaní? Nebo bez? Breakfast?
Se snídaní, ale nachystáte si ji sami. Což je možná někdy lepší varianta :-) Bohužel není v našich silách, Vám chystat hotelovou snídani, ale můžeme vám doporučit využít služeb kurýrních služeb Dáme jídlo, wolt. V okolí je spoustu restaurací, které vám rády nachystají výbornou snídani.
With breakfast, but you prepare it yourself. Which is perhaps sometimes a better option :-) Unfortunately, it is not in our hands to prepare a hotel breakfast for you, but we can recommend you to use the services of courier services. Like foodora.com. There are many restaurants in the city that will be happy to prepare a delicious breakfast for you.
2. Máte recepci? Do you have reception?
Ne, ubytujete se podle pokynů v emailu. Vše zvládnete jednoduše sami. :-)
No, you will check in according to the instructions in the email. You can handle everything yourself. :-)
3. Check in - Check out?
Abyste nás stihli a ubytovali se, musíte přijet do 16 hodiny. Později se neubytujete. Check out z ubytování můžete provést do 11hodiny ranní.
Check in is until 16 p.m. Check out is until 11 a.m.
4. Dostanu k ubytování fakturu? Invoice?
Ano, jakmile uhradíte zálohovou fakturu, dostanete k ní i daňové vypořádání. Jsme plátci DPH.
Yes, as soon as you pay the advance invoice, you will also receive a tax settlement with it. We are VAT payers.
5. Na jak dlouho se mohu ubytovat? How lon can i stay in apprtmnt?
Napište, nebo zavolejte a domluvíme se.
Please call me, email me and we will figure it out,
6. Musím vám dát vědět předem počet ubytovaných? Number of guests?
Ano, abychom vám nachystali počet lůžek, jaký požadujete.
Before you arrive you have to write us number of guests, so we can set the beds.
7. Storno
V případě
zrušení rezervace objednatelem ve lhůtě do 21 dní před plánovaným
příjezdem se ubytovatel zavazuje nepožadovat po objednateli žádný storno
poplatek.
Při zrušení rezervace 20 – 14 dní před příjezdem bude jako storno poplatek účtováno 30% z celkové ceny pobytu.
Při zrušení rezervace 13 – 8 dny před příjezdem bude jako storno poplatek účtováno 50% z celkové ceny pobytu.
Při zrušení rezervace 7 - 0 den před příjezdem nebo v den příjezdu bude jako storno poplatek účtováno 100% z celkové ceny pobytu.
In case of cancellation of the reservation by the customer within 21 days before the planned arrival, the accommodation provider undertakes not to demand any cancellation fee from the customer.
If the reservation is canceled 20 - 14 days before arrival, 30% of the total price of the stay will be charged as a cancellation fee.
If the reservation is canceled 13 - 8 days before arrival, 50% of the total price of the stay will be charged as a cancellation fee.
If the reservation is canceled 7 - 0 days before arrival or on the day of arrival, 100% of the total price of the stay will be charged as a cancellation fee.
8. Jak je to s ubytováním o víkendu? Weekend check in?
Víkend pro nás začíná v pátek a končí v neděli. Nelze se ubytovat pouze na jednu noc z víkendu např. pá-so.
The weekend for us starts on Friday and ends on Sunday. It is not possible to stay for only one night of the weekend, e.g. Fri-Sat.
9. Dlouhodobé pobyty? Long stays?
Pokud jste u nás ubytovaní na dobu delší než 5 nocí, platí se k ubytování i spotřeba za elektřinu. Dle spotřeby na elektroměru - cena za 1 kWh je 5 Kč.
If you are staying with us for more than 5 nights, electricity consumption is also charged for the accommodation. According to consumption on the electricity meter - the price per 1 kWh is 5 CZK .